Wah V.I.P ah!! Don lidat leh, i will paiseh one leh... hehehe ok lah ok lah Onz Onz~ =)Originally posted by aHGer^83:i specially invite TZR, Monster^, nick34, sally aka arai^ger, Hon. of co xiang^er
Originally posted by TZR:Wah V.I.P ah!! Don lidat leh, i will paiseh one leh... hehehe ok lah ok lah Onz Onz~ =)
brendon...mai zhao...u r invited a well...Originally posted by No_regret:Wao. big grp sia!
Now then put my name, too late not. Big grp i shy leh.Originally posted by aHGer^83:brendon...mai zhao...u r invited a well...
haha.....mai aar neh lar....nick oso coming....tzr oso coming....Originally posted by No_regret:Now then put my name, too late not. Big grp i shy leh.
Originally posted by MoNsTer:Sara.... u intro Caiz to Brendon, he sure Go 1.. make sure the caiz got angel face and devil body ar.. lolx... infact he say he dun1 go is fake 1.. i beg he beg u to invite him go ar.. lolx
so late ko mai koon?Originally posted by aHGer^83:
mai lei...Originally posted by skeujin:so late ko mai koon?
so notti... wait dnt get any bday presents...Originally posted by aHGer^83:mai lei...
hey yandao.... go le.... i long time no c u liao....Originally posted by No_regret:Now then put my name, too late not. Big grp i shy leh.
***PUKE~~!!!***Originally posted by Arai^ger:hey yandao.... go le.... i long time no c u liao....
miss u le.....
Originally posted by Arai^ger:hey yandao.... go le.... i long time no c u liao....
miss u le.....