wha so useless ahOriginally posted by kecang_puteh:Normally, my one after 5 seconds it will go back down
5 piece rod...can clean barrel somemoreOriginally posted by hornyguys:sad to sae after my gf blow for mi after 1 min or so it cool down (of cos not when Fcking) ... when i m a virgin it can stay on for at least 15 min after errected.. share advice
Originally posted by hornyguys:sad to sae after my gf blow for mi after 1 min or so it cool down (of cos not when Fcking) ... when i m a virgin it can stay on for at least 15 min after errected.. share advice
seek medical help. ED is curableOriginally posted by maggot:Haiz...I think age catching up...recently cannot even get it up...![]()
No gf...I think don't waste money on medicalOriginally posted by NT2:seek medical help. ED is curable![]()
Siao...still can leave it there for show...Originally posted by Urroh:Go and Cut it off. solve yr probs..![]()
Oh ok.. for show but cannot use.. once broken consider sold.Originally posted by maggot:Siao...still can leave it there for show...
future use mah....Originally posted by maggot:No gf...I think don't waste money on medical![]()