see u already scared till dun wan to faint.Originally posted by BabyLover:wrg.. see mi auto faint.. den no nid ma bi zhen![]()
firefox got, so i switched to ieOriginally posted by BabyLover:u all dun hv meh.. howcum mine once posted all distorted de.. den gotta refresh![]()
ya lor.. i find myself damn supaOriginally posted by jay_rocks:means u gotta go sleep laio.
wah lao. sleep for 3hrs i still feeling sleepy.
sdnOriginally posted by jay_rocks:london bridge is made of long dong
dunnid.Originally posted by monkeybusiness:my portrait?
wan some autograph to go with it?![]()
btw, got manual?Originally posted by jay_rocks:see u already scared till dun wan to faint.
i ardy using ie wadOriginally posted by poon cho tang:mi too, so not only non-pee has lag
y not?Originally posted by jay_rocks:dunnid.
ur com lousy.Originally posted by BabyLover:u all dun hv meh.. howcum mine once posted all distorted de.. den gotta refresh![]()
nt bad leh.Originally posted by poon cho tang:(nature)²'s blog
whole body bah keOriginally posted by jay_rocks:see u already scared till dun wan to faint.
yes, n buisinesses r made of monkeysOriginally posted by monkeybusiness:if woodbridge is made of wood, metalbridge made of metal,
den is cambridge made of cam and london bridge made from london?![]()
wu ling mi ji?Originally posted by jay_rocks:btw, got manual?
call the person u cared most first.Originally posted by monkeybusiness:![]()
let me say my prayers first![]()
![]()
so conclusion: pee's ie will kenna lagOriginally posted by BabyLover:i ardy using ie wad
yada yada... k monkey brain 1st to goOriginally posted by monkeybusiness:![]()
let me say my prayers first![]()
![]()
sdnOriginally posted by poon cho tang:yes, n buisinesses r made of monkeys
so mind ur own monkeys
i nv use firefox be4 leh.Originally posted by poon cho tang:firefox got, so i switched to ie
supa?Originally posted by BabyLover:ya lor.. i find myself damn supa![]()
Originally posted by jay_rocks:call the person u cared most first.
so use it, it's bettaOriginally posted by jay_rocks:i nv use firefox be4 leh.
too uglweeOriginally posted by monkeybusiness:y not?![]()
mine no lagOriginally posted by poon cho tang:so conclusion: pee's ie will kenna lag