your avatar is really funny and irritating at the same time.....i feel like poking the guyOriginally posted by seotiblizzard:
sochira wa maplestory no cai shen desuOriginally posted by Deino:your avatar is really funny and irritating at the same time.....i feel like poking the guy
no lehOriginally posted by bryanw:German language. so u work for deutsche bank ?
oooo...honto?Originally posted by eagle:sochira wa maplestory no cai shen desu
Originally posted by Deino:your avatar is really funny and irritating at the same time.....i feel like poking the guy
Honto.Originally posted by Deino:oooo...honto?
maybe if i poke em, money will come out from the mouth......reminds me of people with round bellies like my colleague.....feel like poking it over and over.....funny leh.....Originally posted by seotiblizzard:
There goes ur fortune.
Originally posted by eagle:no leh
Let's play playOriginally posted by :Achtung! Kong smlj?
wakarimasenOriginally posted by eagle:Let's play play
mit der verschiedenen Sprachen
Wakarimasuka?
Originally posted by Deino:maybe if i poke em, money will come out from the mouth......reminds me of people with round bellies like my colleague.....feel like poking it over and over.....funny leh.....
Über was sprechen die Penis Sie?Originally posted by eagle:Viele Leute können die japanishe Sprache. Ich möchte wissen, wie viele Leute verstehen Deutsch.
Kannst du Deutsch?
ok okOriginally posted by maurizio13:ne parle allemande
Originally posted by Mospeada:Ãœber was sprechen die Penis Sie?
Nicht meine StörungOriginally posted by eagle:
Ich verstehe dich nicht.... Dein Deutsch sieht nicht authentisch aus
Ja, ich weiss. Das ist von einem Internetseite.Originally posted by Mospeada:Nicht meine Störung
warum u Geschlecht mich aufwarfOriginally posted by eagle:Ja, ich weiss. Das ist von einem Internetseite.
Schlechtes Deutsch!Originally posted by Mospeada:warum u Geschlecht mich aufwarf
seien Sie nicht wie dieses lahOriginally posted by eagle:Schlechtes Deutsch!
Böse Mospeada!