so good ahOriginally posted by SBS9828X:those ah mos treat one shud end now also
i did my cost benefit analysis n found dat its a waste of $Originally posted by Manager433:Expire next week. Should I renew?
renew NOW~~~~~~~Originally posted by Manager433:Expire next week. Should I renew?
Originally posted by Manager433:Poor. Very poor. So time being, no pretty gal to see hor. Pls take note guys.
buy first. ask later.Originally posted by oldbandit:errrrr.. Wad this P-member abt? Got wad use??
obedient and hard working staffOriginally posted by FireIce:renew NOW~~~~~~~
i sponsor yours, u sponsor mine?Originally posted by littlestream:Mine expiring Oct 6/06. Who wanna sponsor renewal?
wah, u very clever to count leh. u pay at atm, only need to pay for 6 months. i gotta use paypal via credit card, kena pay for one year leh!!!!Originally posted by stellazio:i sponsor yours, u sponsor mine?
i give u merlion keychain n throw in one postcard. u wanna sponsor me, my dear LS?Originally posted by littlestream:wah, u very clever to count leh. u pay at atm, only need to pay for 6 months. i gotta use paypal via credit card, kena pay for one year leh!!!!
anyways, i tink i wait for when i arrive into sg then i renew. unless got some kind soul who wanna sponsor before that.
any takers out there??? i gib u toronto keychain or magnet.
i'm an accountant in training..Originally posted by littlestream:wah, u very clever to count leh. u pay at atm, only need to pay for 6 months. i gotta use paypal via credit card, kena pay for one year leh!!!!
anyways, i tink i wait for when i arrive into sg then i renew. unless got some kind soul who wanna sponsor before that.
any takers out there??? i gib u toronto keychain or magnet.
Originally posted by Pitot:eh if we renew b4 end. It will start from the end date rite?
yah, tan ku ku (wait nong nong)Originally posted by monoslayer:i give u merlion keychain n throw in one postcard. u wanna sponsor me, my dear LS?
wah seh...........Originally posted by stellazio:i'm an accountant in training..