for me i will back off...Originally posted by jasmine17:How? Will one back off or will it be a fair fight, Or let the girl choose ?![]()
Haha you all never supoort mine so i very sadOriginally posted by dark_slayer79:ya lor.... fishy fishy
i help uOriginally posted by jOhO:hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
sets up satelite...
support whaT!!!!Originally posted by jasmine17:Haha you all never supoort mine so i very sad![]()
![]()
i got support leh... somemore i'm not a girlOriginally posted by jasmine17:Haha you all never supoort mine so i very sad![]()
![]()
Oi oi oi oi, no more~!!!Originally posted by jOhO:hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
sets up satelite...
My forum. Girl talk can also accomodate guys. reallie heeOriginally posted by kopiosatu:support whaT!!!!![]()
But what if the girl likes you too ??Originally posted by kopiosatu:for me i will back off...
no point fighting![]()
but we wanna push sggirls.com up~Originally posted by jasmine17:My forum. Girl talk can also accomodate guys. reallie hee
i think its fair fight lor..Originally posted by jasmine17:How? Will one back off or will it be a fair fight, Or let the girl choose ?![]()
scared liow lehhhhhhhhhhhh~!!Originally posted by kopiosatu:Oi oi oi oi, no more~!!!![]()
?Originally posted by kopiosatu:Oi oi oi oi, no more~!!!![]()
oh princess here liaoOriginally posted by cHeR|sH^LoVe:i think its fair fight lor..
wah very long long long long LONG time never c u wor..Originally posted by dark_slayer79:oh princess here liao
exam mah... tot i told u b4 liao i'll be very busyOriginally posted by cHeR|sH^LoVe:wah very long long long long LONG time never c u wor..
haiz.. but mine coming..Originally posted by dark_slayer79:exam mah... tot i told u b4 liao i'll be very busy
anyway its over now![]()
comming? i tot Dec time?Originally posted by cHeR|sH^LoVe:haiz.. but mine coming..
er..Originally posted by dark_slayer79:comming? i tot Dec time?
Ai ya... simple loh... see whose hand longer can le... or scissor paper stone see who win when go chiong meet one...kekekkeOriginally posted by jasmine17:How? Will one back off or will it be a fair fight, Or let the girl choose ?![]()