sama samaOriginally posted by borntolive:me is 30 sec- 1 min..seriously..no kidding....everyday also liddat even if i have long sleep the day bef..is something wrong with me?
even i not tired also sleep that fast..Originally posted by FireIce:depends on how tired i am or my mood
can be immediately
can be whole nite no sleep
it's not sleepOriginally posted by borntolive:even i not tired also sleep that fast..![]()
U siao kia!Originally posted by borntolive:me is 30 sec- 1 min..seriously..no kidding....everyday also liddat even if i have long sleep the day bef..is something wrong with me?
wow! how i wish i cld fall asleep like u!Originally posted by borntolive:me is 30 sec- 1 min..seriously..no kidding....everyday also liddat even if i have long sleep the day bef..is something wrong with me?
most times i don't fall asleep easily either. i just read a book till i tire myself out sufficiently, then start shutting down. i fall asleep pretty quick after that.Originally posted by alfagal:wow! how i wish i cld fall asleep like u!
nothing to worry bout..
hey tatz good know...its so hard to fall asleep for me sometimes...then in e day wld feel so lethargic..![]()
i envy you.Originally posted by borntolive:me is 30 sec- 1 min..seriously..no kidding....everyday also liddat even if i have long sleep the day bef..is something wrong with me?
hahaha! u know y i dun read books? cos i will feel tired after tat..but once i get out of bed to switch off eOriginally posted by Othello_Red:most times i don't fall asleep easily either. i just read a book till i tire myself out sufficiently, then start shutting down. i fall asleep pretty quick after that.
i thought should be the other way round.Originally posted by shinta:if nellie next to me, 1 min
if nellie's not with me, 30 min.
if in pain of any sorts, whole night no slp